Nieuw

Moslimmeisje met hoofddoek in reclame kledingketen zorgt voor woede

Zoek het blanke kindje.

Toen de Amerikaanse kledingketen Gap onlangs reclame maakte voor zijn nieuwe schoolcollectie ‘Back to School’, leek het hen een goed idee om een meisje met een islamitische hoofddoek erin mee te nemen.

De advertentie, die onder andere op Twitter werd gepubliceerd, riep grote verontwaardiging op en men spreekt nu over een boycot van het kledingbedrijf.

In Frankrijk is een naamverzameling gelanceerd, waarin men verklaart dat de reclame de strekking van het dragen van een islamitische hoofddoek bagatelliseert en Gap in Europa oproept om de campagne te negeren.

Op Twitter wijzen ook veel vrouwen erop dat vrouwen in Iran momenteel gevangenisstraf riskeren wanneer zij hun hoofddoek afdoen.

Altijd op de hoogte blijven van het laatste nieuws?

Volg ons dan nu op Telegram via > deze link < !

Doe mee met 941 andere volgers

De redactie van deze site modereert niet de reacties op voorhand, opdat u openlijk en direct met elkaar kunt discussiëren. U bent zelf verantwoordelijk voor wat u schrijft in het reactieveld. Het recht om de wet te overtreden, het oproepen tot moord, doodsverwensingen en dergelijke, is echter voorbehouden aan de redactie. Als we dan toch voor de rechter moeten verschijnen, staan we daar liever zelf dan dat we gedwongen worden uw e-mail-adres en IP-nummer af te geven onder bedreiging van overheidsgeweld. Dus houd je een beetje in of wees creatief.

About Rommel (6313 Articles)
Altijd in oppositie.

49 Comments on Moslimmeisje met hoofddoek in reclame kledingketen zorgt voor woede

  1. antiislamnu // augustus 14, 2018 om 09:56 //

    Duidelijk geval van overheid propaganda op een heel vieze smerige manier zogenaamd doodnormaal die hoofddoekjes.
    Ook al die zwart-wit reclame van al die gezinnen waarin moeders prima vindt om met een aap te leven het geluk straalt er vanaf.
    Nou kijk maar hoe goed al die rassen mixen onze eigen zangeres Anouk is hier een mooie voorbeeld van zoveel kinderen van eveneens zoveel mannen.
    Onze overheid is nog erger dan de USSR

    Like

  2. off topic:

    Mogelijke aanslag in Londen

    https://www.geenstijl.nl/5143379/man-suikerspiegelt-auto-tegen-brits-parlement-meerdere-gewonden-dader-gearresteerd/

    Westminster car crash: Man arrested as pedestrians injured
    4 minutes ago
    Share this with Facebook Share this with Messenger Share this with Twitter Share this with Email Share

    Media captionArmed police responded after a vehicle crashed into security barriers
    Several people have been injured after a car crashed into security barriers outside the Houses of Parliament, Scotland Yard say.

    https://www.bbc.co.uk/news/uk-45180120

    Like

  3. Jeanette K // augustus 14, 2018 om 10:28 //

    On topic: de hoofddoek is de VLAG van het nieuwe nazi-fascisme.(Soren Krarup, Deens theoloog)
    https://fubar.mobi/2015/01/28/de-islamhoeren-van-de-npo-nu-ook-met-hoofddoekje-van-uw-belastinggeld/

    Liked by 1 persoon

  4. Jeanette K // augustus 14, 2018 om 10:32 //

    Aanvulling van 10:28
    M.Grootenhuis D(emagogen)66, wil meer kleur binnen de rechterlijke macht.
    Mijn stelling luidt: geen moslim-infiltranten achter die groene tafel en al helemaal niet
    met hoofddoek.!
    https://www.destentor.nl/politiek/te-weinig-kleur-in-nederlandse-rechtspraak~a105d315/

    Liked by 1 persoon

  5. Goh. Doet Geen Stijl ook is een keer aan belangrijk nieuws?
    Moeten ze niet over de kut van Patricia Taart publiceren?

    Like

  6. Ik neem een toename waar in dit soort gevallen in de mainstream commercials op de Nederlandse tv, zowel NOS als RTL, SBS. Alles gaat heimelijk maar toch openlijk. Het is een graduele aanpak. Stukje bij beetje. Een kikker die je langzaam kookt zal geleidelijk wennen aan het opvoeren van de warmte.

    “The Revolution won’t happen with guns, rather it will happen incrementally, year by year, generation by generation. We will gradually infiltrate their educational institutions and their political offices, transforming them slowly into Marxist entities as we move towards universal egalitarianism.” – Max Horkheimer, Frankfurt School

    Liked by 2 people

  7. Max Horkheimer was een Joods-Duitse socioloog en filosoof. Horkheimer was een vooraanstaande figuur in de Frankfurter Schule.

    De punten die zij naar voren brachten waren:
    1. The creation of racism offences.
    2. Continual change to create confusion
    3. The teaching of sex and homosexuality to children
    4. The undermining of schools’ and teachers’ authority
    5. Huge immigration to destroy identity.
    6. The promotion of excessive drinking
    7. Emptying of churches
    8. An unreliable legal system with bias against victims of crime
    9. Dependency on the state or state benefits
    10. Control and dumbing down of media
    11. Encouraging the breakdown of the family

    Dit zien wij heden ten dage duidelijk in vervulling gaan. Check ze nog maar eens goed.

    Liked by 1 persoon

  8. Sjonge jonge jonge waar maakt iedereen zich druk om zeg!! Een moslimmeisje die reclame maakt met een hoofddoekje op. We leven in een multiculturele samenleving. Dit zou men in deze tijd doodnormaal moeten vinden. Leef en laat leven!!!!

    Like

  9. Daniel, geef eens even een linkje naar waar je die Max Horkheimer karikatuur vandaan hebt!

    Hieronder iets wat Horkheimer werkelijk beweert:

    Like

  10. Laten vrouwen uit Iran die geen hoofddoek willen dragen naar Denemarken verhuizen en de dames daar die juist weigeren om alles wat gezicht bedekkend is af te doen naar Iran verhuizen

    Like

  11. De “Back to school” reclame met een moslimmeisje is controversieel; moslimmeisjes behoren niet naar school te gaan en te leren!!

    Liked by 1 persoon

  12. @Aisha

    Een klein meisje een hoofddoek op dwingen is geen cultuur maar een uiting van de ‎misogynie in de islamitische religie.

    Like

  13. @Rommel

    Wie zegt dat ze gedwongen is? Staat nergens, dat is wat u ervan maakt. Ik en mijn dochter met de leeftijd van dat meisje dragen ook een hoofddoek. Trots op en niemand die ons heeft gedwongen!!!!

    Like

  14. Prijs u en uw dochter dan maar gelukkig, in veel islamistische landen is het namelijk wel verplicht en opgedrongen. Het komt in bepaalde moslimlanden zelfs voor dat vrouwen (of meisjes) bij het weigeren van een hoofddoek opzetten, of een ander islamitisch kleedsel, in de gevangenis belanden, of erger. En die willen erg graag van deze koran verplichting af. Het zou u sieren als u in solidariteit met uw onderdrukte ‘zusters’ uw hoofddoek verre van u af zou werpen.

    Like

  15. Als zij zich niet willen aanpassen op vraag van het westen dan zal het westen zich wel aanpassen, want daar zijn wij goed in, toch???

    Like

  16. @Aisha // augustus 14, 2018 om 20:13 //

    Jouw hoofddoek moet hier per onmiddellijk verboden worden. Jouw hoofddoek is een onderscheidingsteken, een apartheidssymbool, dat aangeeft welke vrouwen ‘rein’ zijn en welke ongelovige hoeren die in slavernij gevoerd mogen worden om verkracht te worden.

    Ter bescherming van onze vrouwen zou jouw verkrachtingshoofddoek hier dus niet toegestaan moeten zijn.

    Hoe voelt het trouwens dat je vader je genoemd heeft naar het kindverkrachtingsslachtoffertje van de serieverkrachter Mohammed ?

    Liked by 1 persoon

  17. Ongehoorzame moslima:

    Like

  18. @Rommel

    De vrouwen en meisjes die in de gevangenis zijn beland ken ik niet. Kent u ze persoonlijk? En wat betreft mijn hoofddoek, die blijf ik dragen tot mijn dood!!!

    Like

  19. @Fubar

    Wat u schrijft gaat echt werkelijk waar nergens over. Pure onzin!!! Mijn hoofddoek gaat dus never nooit af en zeker niet als mensen zoals u dat eisen!!
    Ben supertrots op mijn naam en super supertrots op onze profeet Mohammed!! Misschien moet u de Koran goed gaan doorlezen voordat u zulke afschuwelijke dingen zegt.

    Like

  20. @Rommel. U doet uw ‘naam’ eer aan en u collaboreert met de bezetters, dat is echt iets om ‘trots’ op te zijn!! Er komt een tijd dat het provoceren voorbij is met dat zo verheerlijkte hoofddoekje van u, dan zou u het juk van de islam van u af willen schudden, net als in Iran en andere streng islamitische landen. Dan heeft u wellicht eindelijk door dat u als vrouw in een streng islamitisch land alleen dient als broedmachine en lustobject, en mondje dicht als u niet meewerkt kunt u een pak op uw donder krijgen. InShallah!

    Like

  21. @Aisha
    Moet u deze gedetineerde moslima’s eerst persoonlijk kennen voordat u zich hen beklagenswaardige lot aantrekt. Of probeert u zich met war-praatjes eruit te praten?

    Like

  22. Fascinerend toch altijd weer dat pathetische fanatisme bij islamieten als het over hun religie gaat. Vooral zo’n hoofddoekje kan veel emoties los maken. Soms is het gewoon een beetje griezelig om te zien hoe bezeten ze in de bres springen voor hun maangod.

    Like

  23. @Rommel

    Ik probeer me nergens uit te praten. Kom voor mijn geloof op en voel me zo vrij als een vogel met een hoofddoek op. Als u moeite heeft met hoofddoekjes kijkt u maar een andere kant op als u er 1 ziet.

    Like

  24. @Helena

    Wie zegt dat een moslimvrouw een broedmachine is en een lustobject? Hou toch op met onzin te schrijven.

    Like

  25. @Fubar

    Je denkt toch niet dat ik naar die onzin filmpjes van je ga kijken? Heb wat beters te doen zeg!

    Like

  26. Waarom kom je hier dan, ik vul hier meer dan de helft van de site 😛

    Like

  27. En voor de rest van de onzin sta ik.
    Dilemma dilemma…

    Liked by 1 persoon

  28. Aisha Leven en laten leven dat zeg je, en dat heb je beslist 100 procent zeker
    Niet uit de koran, trouwens de koran is niet het enige boek, daar zijn de hadith en de soerras ook nog

    Like

  29. Daniel // augustus 14, 2018 om 13:01 :

    Max Horkheimer was een Joods-Duitse socioloog en filosoof. Horkheimer was een vooraanstaande figuur in de Frankfurter Schule.

    De punten die zij naar voren brachten waren:
    1. The creation of racism offences.
    2. Continual change to create confusion
    3. The teaching of sex and homosexuality to children
    4. The undermining of schools’ and teachers’ authority
    5. Huge immigration to destroy identity.
    6. The promotion of excessive drinking
    7. Emptying of churches
    8. An unreliable legal system with bias against victims of crime
    9. Dependency on the state or state benefits
    10. Control and dumbing down of media
    11. Encouraging the breakdown of the family

    Dit zien wij heden ten dage duidelijk in vervulling gaan. Check ze nog maar eens goed.
    ————————————

    En gelijk daarna komt Aisha trollen met haar hoofddoek.

    Like

  30. Fubar vult deze site alleen maar met onzinnige fimpjes haha. En ook nog trots op blijkbaar. Zegt genoeg over een persoon.

    Like

  31. @Aisha,

    U bent een overtuigd aanhangster van de islam en op zich is daar niets op tegen, want deze religie telt 1,6 miljard gelovigen dus we spreken hier niet over een uit de hand gelopen sekte.
    Het dragen van een hoofddoek is een verschijnsel met een culturele en religieuze achtergrond en is uiteraard een strikt persoonlijke keuze.

    Een andere zaak is het van overheidswege verplicht dragen van dit kledingstuk met het risico op sancties die heel ver kunnen gaan.

    Voor de goede orde neem ik hier de vrijheid om aan u enige vragen te stellen waarbij u wat toelichting kunt geven om ons – als ongelovigen- wat nuttige en educatieve informatie te verschaffen.

    Bent u het eens met het verbod op het dragen van een boerka in de openbare ruimte?

    Hoe staat u in het debat over kinderhuwelijken, veelwijverij en eerwraak?

    Hoe zou de bevolking van een land als b.v. Marokko reageren als binnen een tijdsbestek van enige decennia vele miljoenen christenen zich daar zouden gaan vestigen, vervolgens kerken gaan bouwen en respect eisen voor hun religie door het openlijk propageren van de Bijbel?

    Als laatste vraag de hamvraag: als een meerderheid van ons parlement een voorstander zou zijn van het invoeren van de sharia, zou u dat een goede zaak vinden?

    Bij voorbaat mijn hartelijke dank als u de moeite zou willen nemen op deze vragen een antwoord te formuleren.

    Like

  32. @Aisha
    Interessant. Ik ben geen Nederlander en geen moslim en toch heb ik op WikiIslam.net gelezen dat bestiality (sex met dieren) heel normal is bij de moslims. In dat geval is een hoofddoek een perfect poetslap voor het verbergen van de schande.

    Like

  33. Net zoals de meeste gelovigen, van welke religie dan ook, heeft Aisha haar ‘heilige’ boeken niet goed doorgelezen.
    Dat blijkt wel uit: “Ben supertrots op mijn naam en super supertrots op onze profeet Mohammed!! Misschien moet u de Koran goed gaan doorlezen voordat u zulke afschuwelijke dingen zegt.”

    Like

  34. @Aisha
    U bewijst dat hoofddoekjes en niet-hoofddoekjes niet met elkaar kunnen leven. Welke group moet als eerst oprotten? Moslimmannen krijgen als ze sterven 72 maagden van Allah. De trots van de 9 jaar oud Aisha was trouwen met een oom van 54 jaar. Jullie IQ is te laag en dat zal ook jullie doodvonnis betekenen. Hahahahahaha……

    Like

  35. @f123
    Sex met dieren bij moslims is helemaal niet normaal. Blijkbaar geloof jij dus alles wat je leest zonder na te trekken of het klopt. En ik heb nergens gezegd dat hoofddoekjes en niet hoofddoekjes niet met elkaar kunnen leven. Jij bent hier degene met een te lage IQ.

    Like

  36. @ Tony

    Heb de Koran wel degelijk goed doorgelezen en ik blijf zeggen dat ik supertrots ben of u nou wil of niet.

    Like

  37. @Horatius

    Wat betreft het verbod op de boerka in openbare ruimtes: hier ben ik het niet mee eens. We leven hier in een vrij land waar iedereen mag dragen wat hij/zij wil. Of geldt dat niet voor moslims? Als een moslimvrouw zich hier prettig in voelt vind ik dat prima. Ik heb er geen moeite mee. Laat iedereen in zijn waarde.

    Like

  38. @Aisha,

    We leven hier inderdaad in een vrij land maar hier gelden zekere normen en waarden wat betreft het dragen van alles bedekkende kleding wat een belemmering zou kunnen vormen voor een plek op de arbeidsmarkt.

    In een land als Saoedi-Arabië hoeft een Westerse vrouw het niet in haar hoofd te halen om op straat in een korte rok of jurk te gaan lopen en daar houdt men zich uiteraard aan om niet in grote problemen te komen. Men houdt zich dus nadrukkelijk aan de daar heersende normen op het gebied van kleding.

    Waarom zou een land als Nederland dan niet het recht hebben om ook bepaalde eisen te stellen op dit gebied?

    Overigens heeft u geen antwoord gegeven op mijn andere vragen.
    Wat is daar de reden voor? Zijn dit onderwerpen die zo gevoelig liggen dat een afwijkend standpunt een reden zou kunnen zijn voor uitstoting binnen een bepaalde stroming van de Islam?

    De moslimdissidenten die pleiten voor een hervorming, verlichting en reformatie binnen de Islam worden vaak met de dood bedreigd voor die standpunten.
    En dan hebben we het dus o.a. over eerwraak, kinderhuwelijken en veelwijverij.

    Graag uw mening over deze gevoelige kwesties s.v.p.

    Like

  39. @Horatius

    Waarom stelt u mij een vraag over eerwraak, kinderhuwelijken en veelwijverij?

    Like

  40. Omdat je door het dragen van een hoofddoek (als islamitisch symbool) aangeeft voorstander te zijn van eerwraak, kinderhuwelijken en veelwijverij.

    Like

  41. @Tony
    Jou is niks gevraagd.
    Ik draag een hooffdoek ja maar zeg niet dat ik een voorstander ben van eerwraak, kinderhuwelijken en veelwijverij.
    En dit wordt in de Islam niet goedgekeurd voor de duidelijkheid! Irriteer me aan mensen die de Islam overal de schuld van geven. Trieste mensen
    zijn dat!!!

    Like

  42. @Aisha // augustus 16, 2018 om 11:51 //
    Het is duidelijk dat je de z.g. ‘heilige boeken’ behorende tot de islam niet gelezen hebt.
    Mocht je ze wel gelezen hebben, dan snap je ze niet; ofwel is begrijpend lezen niet je sterkste kant.

    Liked by 1 persoon

  43. @Aisha,

    Als eerwraak, kinderhuwelijken en veelwijverij totaal niets met de Islam te maken zouden hebben waarom nemen de imams dan niet nadrukkelijk stelling tegen deze praktijken?

    U kunt zich irriteren aan mensen die de Islam overal de schuld van geven zoals terreur en harde criminaliteit. U behoort dan blijkbaar tot de z.g. Mekka-moslims, het overgrote deel van de moslims dus. Dan propageert u dus absoluut geen geweld maar wilt u ook geen integratie.

    Als de integratie wordt verboden vanuit de moskee op religieuze gronden ontstaat er een gescheiden samenleving van moslims en ongelovigen, dus een bewuste tweedeling van de maatschappij.

    En op de langere termijn dus logischerwijze een staat in de Staat met onvoorspelbare gevolgen. Maar die onvoorspelbaarheid kan ook betekenen een gewelddadig conflict tussen de voor- en tegenstanders van het invoeren van een Islamitische wetgeving, namelijk de sharia.

    Als een dergelijk scenario zou plaatsvinden in een van oorsprong Islamitisch land, maar dan door de komst van miljoenen christenen die daar kerken zouden gaan bouwen en respect eisen voor hun religie dan ben ik er van overtuigd dat de moslimbevolking massaal in opstand zou komen.
    Uiteraard gesteund door de regering en het leger.

    Een louter theoretische kwestie, want de komst van miljoenen christenen naar landen als b.v. Turkije en Marokko zou in de praktijk niet getolereerd worden.

    Of zie ik dit volkomen verkeerd en heeft u daar wellicht andere gedachten over?

    Like

  44. Vind het zonde van mijn tijd om te blijven reageren op jullie reacties. Dat men alle fake nieuws gelooft is jammer en triest. Ga lekker van mijn vakantie genieten in een islamitisch land uiteraard waar ik me welkom voel. Maar wees niet gereurd, ik kom terug. In discussie gaan met mensen met een laag IQ is voor mij zonde van mijn tijd. In plaats daarvan ga ik lezen uit de Koran.

    Like

  45. @Aisha,

    Meisje, je hebt groot gelijk!

    Maak eerst je studie op het VMBO af en ga daarna op excursie in Syrië om daar wat humane werken te verrichten voor de goede zaak.

    Ik verwacht geen antwoord op de volgende indiscrete vraag, maar laat daar je gedachten en eventueel je fantasie eens over gaan.

    Een radicale moslim krijgt na gedane plicht als martelaar na het plegen van een terreuraanslag waarbij hijzelf sterft een warm onthaal door 72 (hopelijk jonge) maagden.

    Wat staat een jonge moslima te wachten als zij ook de dood vindt na het plegen van een terreuraanslag?

    Nogmaals: een zeer indiscrete vraag, maar als ongelovige kaaskop ben ik daar zeer benieuwd naar.

    Like

  46. Aisha is op vakantie. Een heel lange vakantie.
    Ashia, waarvan ik grote twijfels heb of het werkelijk een moslim(a) is, heeft duidelijk laten zien dat het hier alleen maar komt om te sarren en te trollen. Verder heb ik liever geen moslims over de vloer. Valt geen redelijk woord mee te wisselen.

    Like

  47. @Rommel,
    Ik had natuurlijk al vrij snel door dat we hier te maken hadden met een jong meisje van hooguit 14-15 jaar oud. Daarvoor hadden haar reacties veel te weinig diepgang.

    Maar misschien zijn er meer moslims die hier al of niet stiekem regelmatig op bezoek komen en op die creaturen waren mijn reacties voornamelijk gericht.

    Om te laten zien dat wij ze wel door hebben met hun traditionele excuses over het sprookje van de vredelievende islam die niets van doen heeft met terreur en stapsgewijze islamisering.

    En inderdaad: een zinnige discussie is eigenlijk onmogelijk met deze vermomde linkse activisten en moslima’s.

    Like

  48. @Aisha, dat is inderdaad iets om trots op te zijn. Lekker divers.

    Like

Reageer ook

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s