Nieuw

Ik heb het voor elkaar – geblokt op twitter door Geert Wilders

WTF ?

Ja.

Ik kijk niet elke dag wat Geert te melden heeft, dus ik weet niet precies hoelang al, maar deze tweet kon ik nog zien:

Dus tussen eergisteren en nu. Nou heb ik nooit enige communicatie met Geert, ik spreek hem nooit aan op twitter ofzo, ik stuur geen mails, niks van dien, ik ken hem niet. Hij communiceert toch niet terug heb ik begrepen. Dus daar zal het hem niet zitten. Het kan eigenlijk maar één ding zijn. Mijn reactie op bovenstaande ondoordachte tweet van Geert.

Ik wist niet dat hij ons blog las …

Quote uit mijn reactie:

De VS mag Syrië helemaal niet aanvallen. Er ligt geen VN-mandaat of resolutie en de parlementen van de aanvallende landen, VS, Engeland en Frankrijk, zijn niet geconsulteerd. Het is een illegale aanval op een soeverein land dat geen bedreiging vormt voor de aanvallers. Een oorlogsmisdaad.

Dat is rechtsstatelijk feitelijk, ik kan het ook niet helpen, maar Geert verkondigde onzin. VS ‘mag’ Syrië helemaal niet aanvallen. En volgende quote:

Hoe Wilders tot de conclusie komt dat Assad sterker in het zadel komt als hij wat bommen op zijn hoofd krijgt is me een raadsel, maar kennelijk is Assad, die thuis al zeven jaar vecht tegen Al-Qaeda, ISIS en nog tal van jihadisten, de kwaaie pier. Je zou denken dat Assad dezelfde vijanden heeft als de PVV, dat maakt hem nog geen lieverdje, maar voorlopig bevecht hij degenen die in de Europese straten aanslagen plegen.

En belangrijker; Assad aanvallen helpt de jihadi’s waar Assad tegen strijdt. De jihadi’s van Jaysh al-Islam gaven dat nota bene zelf toe.

Ik vind het nogal stug dat ik daar een blok voor krijg. Ja, de titel van mijn reactie was wat provocatief: “Na de oorverdovende stilte over Syrië spreekt de PVV zich eindelijk uit – en kiest voor de jihad

Maar het is een titel, titels zijn bedoeld om lezers te werven. ‘Nobody in his right mind’ kan mij er van verdenken dat ik denk dat de PVV voor jihad staat.

Maar goed, los van dat allemaal, hoe je over Syrië denkt, is één keertje kritiek blijkbaar reden voor een blok. Mag je het niet oneens zijn ? Is kritiek Verboten ?

Altijd hebben we hier, en op vorige blogs de PVV verdedigd, gesteund, het gedachtegoed uitgedragen.

Ik ben het 1 keer niet eens en krijg een blok ? (2 keer, want de oplossing voor dubbele paspoorten is ook niet okay, je moet mohammedanen niet laten kiezen, maar hun paspoort innemen en remigreren).

Goed, ik maak wel een onbenullig tweede account aan om je tweets te kunnen lezen, je weet tenslotte hoe dat werkt.

In plaats van een zinloos blok, hoop ik dat je eens nadenkt over je tweet.

En bovenal hoop ik dat je ons blijft lezen 😉

Doe mee met 8.214 andere volgers

De redactie van deze site modereert niet de reacties op voorhand, opdat u openlijk en direct met elkaar kunt discussiëren. U bent zelf verantwoordelijk voor wat u schrijft in het reactieveld. Het recht om de wet te overtreden, het oproepen tot moord, doodsverwensingen en dergelijke, is echter voorbehouden aan de redactie. Als we dan toch voor de rechter moeten verschijnen, staan we daar liever zelf dan dat we gedwongen worden uw e-mail-adres en IP-nummer af te geven onder bedreiging van overheidsgeweld. Dus houd je een beetje in of wees creatief.

About Fubar (6474 Articles)
Is van mening dat de Collaborateurs terechtgesteld moeten worden.

29 Comments on Ik heb het voor elkaar – geblokt op twitter door Geert Wilders

  1. Henk der Niederlander // april 16, 2018 om 06:30 //

    Ach Fub, zoals je zelf ook wel begrepen zult hebben is dit nog maar het begin.
    Zoals het nu gaat in Nederland Duitsland en meer landen hier worden wetten gemaakt om elk woord dat enigzinds lijkt op oppositie de nek om te draaien.
    Een Twitter en Facebook worden al zwaar gecensureerd op straffe van vele miljoenen Euro’s om de bevolking het zwijgen op te leggen.
    Je moet eens opletten wat gaat gebeuren met Kafka Orwellgren, die komt bij de volgende verkiezing niet meer aan de bak maar word op een heel vetbetaald zijspoor gezet als dank voor bewezen diensten.

    Liked by 1 persoon

  2. Op Faceboek staat iemand, Daniel Gerritsen, een PVV aanhanger, die is geblokt door Faceboek een maand VOOR de verkiezingen. EN heeft nu een proces aan zijn broek aanhangen, omdat zijn nog niet 18 jarige zoon, hem waarschijnlijk “afgepakt “zal worden. Het proces is op 18 mei. Omdat die Daniel onder extreem rechts valt…………..Kijk, dit kan dan ook gebeuren. Zelf denk ik dat er meer aan de hand is, maar goed…………

    Like

  3. Ach beste Fubar het zijn Twitter-politici even snel voor de achterban scoren, zeg maar een hit & run Tweet. Wilders zijn sterke banden met Israël rechtvaardigt zijn Tweet.

    Liked by 1 persoon

  4. Ja Fubar, daar ga je dan als PVV aanhanger, oprotten kan je dan.
    Spreek de baas 1x tegen en je bent de vijand geworden.
    Geert duldt geen tegenspraak, maar ik dacht dat wel duidelijk was in de loop der tijd.
    Ik zou het nog geen uur uithouden in zo’n partij.
    Ze hebben 1 punt waar ik het volledig mee eens ben, maar voor de rest moet ik toch weinig hebben van de PVV.
    Ze hebben namelijk niets met het begrip VRIJHEID.
    Uiteindelijk blijft het toch een onderdeel van de VVD, dat zie je dan ook terug in alle stemmingen waar ze het mee eens zijn.
    https://sdproducties.wordpress.com/2015/12/23/wat-beloofde-en-hoe-stemde-de-pvv/

    Liked by 1 persoon

  5. Geert is op Israel, Bosma is op de Boeren, Alexander is op Canadezen, Kuzu is op Erdo, Sylvana op alles wat niet wit is, Sjerrie is op Thierry en Kaag op de Palestijnen. Weten jullie misschien nog iemand in onze Poederpruikerij die op de Batavieren is, je weet wel, die lui die in dat stukje moeras ter grootte van een postzegel wonen dat ook wel Nederland wordt genoemd?

    Liked by 3 people

  6. Duchesne // april 16, 2018 om 10:00 //

    Geen stijl blokte mij ook permanent toen ik voeg of ze soms een dubbele agenda hadden…
    …zit maar niet over Geert in Fub, hij valt morgen van de trap…

    …als integere mensen worden geblokkeerd omdat ze vragen stellen dan is mij duidelijk dat de golf van narcisme die over Den Haag waait iedereen heeft besmet.

    Je kan in dit land beter een dier zijn, dan heb je nog een partij die echt voor jou belangen opkomt….en ik zie Calimero niet snel worden geblokkeerd op Twitter..

    Liked by 2 people

  7. De titel van het bericht was genoeg voor Wilders, simpel.
    Beter wat neutraler en eerlijk, de lezers komen toch wel als de berichtgeving interessant genoeg is om te lezen.

    Like

  8. Esperanza // april 16, 2018 om 11:42 //

    Weet niet of Wilders volledig zelf zijn twitteraccount beheert. Kan me voorstellen dat d’r vanuit de PVV een braaf slaafje achter zit dat het zaakje in de gaten houdt en hem ook zo nu en dan ook wat tweets influistert. Desalniettemin een kinderachtige actie om je te blokken voor een artikeltje waar je hem zoals je meldt niet eens op twitter op hebt aangesproken.

    Like

  9. Don, die titels hier zijn juist schitterend.
    Zouden ze die moeten aanpassen om Geert niet teveel te laten schrikken.
    Dat zou helemaal mooi worden dan.
    Laat ie maar niet zo kinderachtig reageren, door iemand er af te gooien die een opmerking maakt.
    Laat ook weer duidelijk zien waar het begrip VRIJHEID voor staat.
    Commentaar op Geert betekend oprotten.
    Die man leeft helemaal in een eigen wereldje, kan ook niet anders na ruim 12 jaar bewaakt te moeten worden, maar hij heeft het zelf al niet eens meer door.
    Als je niet een ontzettende slijmbal bent, dan heb je binnen 10 min. al ruzie met Geert.

    Like

  10. Titel was waar op zich niets tegen is, id provocatief.
    Echter, ‘leestekens’ (in het onderhavige geval een ‘?’) zijn essentieel om een tekst onderscheidend te laten doen zijn van -in dit geval- ‘kritiek’ versus ‘stelling’.
    Zoals de kopregel er nu uitziet zou deze regelrecht uit de gierkelder van ‘joop.nl’ afkomstig kunnen zijn.

    Of het artikel cq kopregel de reden is van de ‘blocking’ (?)……..geen idee!

    Like

  11. E.van.Huizen-ter-Heide // april 16, 2018 om 15:19 //

    Hoezo provocatief? Volgens internationaal recht net zo illegaal als de aanval op Irak toen CIA-zetbaas Saddam in ongenade was gevallen ( ze zijn nog steeds op zoek naar de “vermeende” massavernietigingswapens, ruim 1 miljoen dode Irakezen verder…) en de aanval op Libie toen Sarcozy’s partijkas gespekt was door Ghadaffi. Kwamen ze ook “democratie” brengen… Een stem op Geert is een verloren stem, gecontroleerde oppositie! Als die “dubbele-agenda-fluim” teveel stemmen dreigt te krijgen, torpedeert hij zichzelf, in opdracht van…!

    Like

  12. Ik weet het niet hoor. Ik ben ook wel eens geblockt door mensen met wie ik nooit enig conversatie heb gehad, of enige commentaar heb gegeven.
    Je kan over de reden van deze block speculeren, maar ik heb de indruk dat er regelmatig random mensen worden geblockt om de een of andere reden door accounts met veel verkeer.

    Like

  13. Kijk ‘Hang the Bankers’ zegt het ook:

    US, UK and France confirm allegiance to ISIS in Syria, start bombing campaign based on lies
    http://www.hangthebankers.com/us-uk-france-allegiance-isis-syria-bombing/

    En dan keurt Wilders die bombardementen om de jihadi’s te helpen goed. Laat Wilders maar in de Knesset gaan zitten, in het Nederlands parlement hoort die niet langer thuis.

    Liked by 1 persoon

  14. Hier PVV mafklapper:

    Liked by 1 persoon

  15. @ Fubar Wie is die “PVV mafklapper”? Wat ik begrijp is dat Wilders non-interventie voorstaat mbt Syrie.

    Ongetwijfeld worden er smerige spelletjes gespeeld inzake Syrie. Spreekwoordelijk een hek eromheen en laten gaan lijkt me sowieso de beste aanpak voor Nederland en in feite alle andere mogendheden, zeker westerse.

    Like

  16. Hij heeft blijkbaar een probleem met Assad, zo blijkt uit zijn tweet. En ondanks dat elk internationaal recht het tegendeel beweert zegt hij: ‘VS mag Syrië aanvallen’.

    De enigen die er voordeel bij hebben zijn de jihadisten. Ik vind het een schande dat hij die bombardementen niet afkeurt.

    Like

  17. Ik begrijp uit de tweet dat Wilders de aanval niet verstandig vindt maar Trump niet wil afvallen. Dat Fubar geblokt wordt vanwege het artikel lijkt me sterk want ze zijn het m.i. over de grote lijnen eens. Misschien denken ze dat dit blog extreem rechts is want toen ik onlangs voor het eerst dit blog bezocht dacht ik ook dat het veel rechtser was dan dat ik nu weet. En je kan toch zo weer een nieuw account aanmaken als je kwaadwillend bent?! Ik weet het verder niet want ik doe niet aan twitter, facebook, instagram, etc..

    Ben toch wel benieuwd naar de officiële lezing van de pvv aangaande de block.

    Like

  18. Wacht effe, Wilders heeft natuurlijk een probleem met Assad vanwege Israël, maar tegelijkertijd is hij pro-Russland. Nou goed, hoe het ook zij, als het artikel de reden voor de block is dan vind ik dat bizar.

    Like

  19. Bijvoorbeeld de Koerden hebben ook een probleem met Assad, heb ik begrepen… Hoe dan ook, voor mij is het een wirwar van belangen inzake Syrie, een soort Gordiaanse knoop. Ik geloof het mainstream verhaal niet, maar loop ook niet zomaar achter de alternatieve verklaringen en speculaties aan.

    Enfin, volledige non-interventie is wat ik zou voorstaan en implementeren inzake Syrie.

    Like

  20. @Dick
    Fubar vermoedt dat de block te maken heeft met het betreffende blog artikeltje. Dat kan, maar bewijs ervoor zie ik (voorlopig) niet. Vervolgens gaat Fubar los op Wilders op een naar mijn mening tamelijk suggestieve manier.
    Ik weet ook dat twitterblocks soms random gebeuren. Ik heb dat zelf ook meegemaakt dat ik klaarblijkelijk geblockt ben door (bekende) accounts van verschillend pluimage waar ik nog nooit enige interactie mee heb gehad, of commentaar op geleverd heb.

    Like

  21. @Dick // april 16, 2018 om 20:22

    Ik weet natuurlijk niet wat de reden voor de blok is, dat wordt er niet bij verteld. Het is niet omdat ik hem aangesproken heb, want dat heb ik niet. Het enige wat er in de tussentijd gebeurd is, is dat artikeltje. Dus lijkt dat me de reden te zijn.

    Random bloks heb ik nog nooit gezien, eens in de zoveel tijd is er een ‘twitter-purge’ dan ben ik ‘overnight’ enige tientallen volgers lukraak kwijt. Is een twitter-dingetje om ‘rechtse’ accounts te pesten. Eens in de zoveel tijd gebeurt dat op een wereldwijde schaal, en alleen bij ‘rechts’, nooit bij links.

    En ik kan wel een nieuw account aanmaken, maar dat is een beetje zonde van mijn bijna 6000 volgers die ik dan kwijt ben 😉

    Overigens zie ik dat de PVV Tweede Kamerleden die me volgen me nog steeds gewoon volgen, dus het probleem wordt kennelijk niet breed gedeeld.

    Like

  22. @Tim // april 16, 2018 om 21:37

    Fubar vermoedt dat de block te maken heeft met het betreffende blog artikeltje. Dat kan, maar bewijs ervoor zie ik (voorlopig) niet. Vervolgens gaat Fubar los op Wilders op een naar mijn mening tamelijk suggestieve manier.
    ———–
    Ik ben ook maar een mens en ik ben pissig. Ik span me jarenlang in, ik heb een keer kritiek, en Pats Boem.

    Het ebt wel weer weg, give me some time 😉

    Like

  23. Mijn wraak is zoet, dan volg ik zijn katten wel:

    Like

  24. Esperanza // april 17, 2018 om 00:36 //

    Hier Fub, hebbie ff wat afleiding. 😉

    Liked by 2 people

  25. Ha die Coontje, hij is vaak goed 😉

    Like

  26. Esperanza // april 17, 2018 om 00:45 //

    By the way, Fub, is ’t normaal dat ik om commends her en der onder artikelen te zien steeds opnieuw de voorpagina moet openen?

    Like

  27. Esperanza // april 17, 2018 om 00:48 //

    Voorheen waren comments aanwezig rechts op pagina bij ‘laatste berichten’ en ‘best bekenen’. Nu foetsie bij mij.

    Like

  28. Hebben we aangepast, om extra kliks te genereren, gemeen he.

    Nee. We hebben het bewust aangepast en wel om de volgende reden.

    Grofweg de helft van de bezoekers komt rechtstreeks binnen op de voorpagina omdat ze ons willen lezen, die hebben ons onder favorieten of iets dergelijks. Die zien alles wat we op een dag plaatsen.

    De andere helft komt binnen via de artikelpagina, omdat ze een link naar een artikeltje gevolgd hebben.

    Die laatste groep mensen, als ze niet ook even de voorpagina bezochten, zag nooit al onze stukjes. En we wilden eigenlijk dat ze dat wel zouden zien.

    Daarom hebben we het aangepast. En we kijken het even aan. Als het niet bevalt, is het in een paar seconden weer teruggedraaid.

    Like

  29. Esperanza // april 17, 2018 om 01:53 //

    Minder prettig voor de reageerders lijkt me. Was goed om direct te zien waar recent op was gereageerd.

    Like

Reageer ook

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: