Nieuw

Open brief aan heer Geert Wilders

Signing the deal

Geachte heer Wilders,

Ik heb een aantal vragen voor u, gewoon, recht op de man af. Geen politiek correcte prietpraat maar heel direct. De vragen zal ik eerst stellen en daarna zal ik mijn visie en gevoel, mijn gedachten daaromtrent verwoorden.

• Wat betekent het als u zegt; “Kom op iedereen, laat van u horen?” of “Nederland, word alsjeblieft wakker?!” of wanneer u in uw laatste video stelt; “Het is tijd dat ‘we’ massaal laten horen dat ‘we’ het niet langer pikken?!” of “We moeten ons land weer terugveroveren?”
  • Wat betekent voor u; “Kom in verzet?
  • Wat is uw rol in voorgaande of wat voor rol wilt u erin hebben?
  • Waarom is de PVV zo ontzettend low-profile geweest tijdens de campagne?
  • Waar ligt uw prioriteit… nationaal of internationaal?
  • Wilt u überhaupt gebruik maken van anderen in uw strijd tegen islam?

Tweets

Uit voorgaande vragen spreekt van mij uit natuurlijk een dosis scepsis die ik nader wil duiden. De reden dat ik dit schrijven in een open brief vervat heeft alles te maken met de geslotenheid van u. Op geen enkele wijze heb ik op twitter bijvoorbeeld een interactie met u gehad ondanks vele tweets met expliciet uw twitter-handle erin vermeld. Waarom? Bent u niet geïnteresseerd in wat zich allemaal afspeelt bij uw achterban? Beter wellicht eerst te vragen wat u als uw achterban beschouwt?

Wanneer ik uw TL even doorblader dan zie ik bijvoorbeeld de volgende (re)tweets;

I will speech in LA, May 21st, at the Heroes of Conscience Awards 2017
Tweet van uw video in t portugees “Geert Wilders: “Estamos sendo colonizados””
Een meme; “We are being colonized” met de Nederlandse versie eronder
RT van krant BBC/Turk; “Wilders: ‘zelfs kamelen in Saoedi-Arabië is meer waard dan vrouwen’”
RT Elsevier over zelfde stuk met kamervragen Saoedi-Arabië – vrouwenrechten UN
RT Telegraaf over zelfde stuk met kamervragen Saoedi-Arabië – vrouwenrechten UN
Tweet over islam/mohammed/koran in t engels crooked, poison,lie
Tweet met kamervragen over Saoedi-Arabië – vrouwenrechten UN in t Engels
Tweet met kamervragen over Saoedi-Arabië – vrouwenrechten UN in t Nederlands
RT “Zo zo” over een pic van boek “Koning Wilders”
RT PJW over uw engelstalige videoboodschap “Defend our Freedom”
RT eigen tweet Marine Le Pen Présidente!
RT eigen tweet met selfie “Congratulations sent to Marine Le Pen.” In t Engels
RT eigen tweet met selfie “Congratulations sent to Marine Le Pen.” In t Nederlands
RT MarineLePen “Vive le Peuple ! Vive la République ! Vive la France !”
RT MarionLePen “Nos électeurs ne sont pas xénophobes…
RT eigen tweet “12.5 years 24/7 police protection.” Engels
RT MarineLePen “Il s’est passé des choses très fortes…”
RT eigen tweet “Sluiten die haatpaleizen!”
RT eigen tweet “*** VIDEO *** Defend Our Freedom!” Engels
RT eigen tweet “*** VIDEO *** Defend Our Freedom!” Nederlands
RT eigen tweet “Geert Wilders openhartig in interview:” bericht telegraaf
RT eigen tweet “12.5 jaar beveiligd.” Nederlands
RT eigen tweet “GEFELICITEERD VVV-VENLO!!!”
RT eigen tweet “Collega Gidi Markuszower loopt over naar SP”

Tot zover uw TijdLijn van de dagen 21 t/m 25 april 19:10

Achterban

Wie is uw achterban heer Wilders? Zijn dat de prominenten uit het buitenland van zusterpartijen? Marine en Marion Le Pen bijvoorbeeld? Zijn het de kranten waarin uw foto prijkt in gepubliceerde artikelen? Streelt het uw ego zo, dat een boek cover van koning Wilders een tweet waard is? Alle internationale aangelegenheden waar u naar toe gaat… zit daar uw achterban? Het zou kunnen. Misschien zie ik het verkeerd.

Persoonlijk krijg ik toch het idee dat u de door het buitenland geboden (of door u gezochte) podia belangrijker acht dan uw NEDERLANDSE achterban. Nimmer is er interactie tussen de “gewone man of vrouw” uit uw NEDERLANDSE achterban en u. Eén van mijn vragen was dan ook wat het betekent als u roept; “Kom in verzet.” Richt u zich dan tot de leiders van de zusterpartijen? Richt u zich dan tot de organisaties of allianties in het buitenland die u een podium bieden? Misschien zie ik het verkeerd.

Ik heb namelijk niet het idee dat u zich richt tot de NEDERLANDERS omdat u in het geheel niet met hen bezig bent. Maar u dient toch het NEDERLANDSE volk? U bent toch partijleider van een NEDERLANDSE partij? U wilt zich toch hard maken voor het NEDERLANDSE belang? U wilt toch voorkomen dat de NEDERLANDSE cultuur ondergeschoffeld wordt door de oprukkende en inmiddels alom aanwezige islamisering? U wilt toch ONS NEDERLAND beschermen tegen de dominantie van de islamitische influx alhier? U wilt toch dat NEDERLAND zich ontworstelt aan de EU dictatuur? U wilt toch dat NEDERLAND zijn grenzen dichtgooit voor verdere islam invasiërs? Het zijn toch de NEDERLANDSE waarden en tradities die u in ere wilt houden? Misschien zie ik het verkeerd.

Communicatie

Ja, hier klinken cynische woorden over welke ik lang heb getwijfeld. Uiteindelijk ook de twijfel van een persoonlijke brief aan u of een open brief zoals nu. De aanfluiting van de resultaten voor de PVV met verkiezingen hebben me een maand lang doen bezinnen. Ik ben een PVV-er van het eerste uur en mijn stem de laatste jaren als zodanig ook. Met regelmaat schrijf ik de laatste jaren artikelen over de impact, de gevaren en gevolgen van het accepteren van de islam. Een aantal ervan heb ik ongeveer een jaar terug naar ALLE Tweede Kamerleden gemaild. Wel triest dat D66 Pechtold de enige was die een reactie gaf, al was het dan maar promotie van z’n eigen partijprogram.

Eerder heb ik gereflecteerd op de capaciteit die de PVV zocht aangaande kandidaat Tweede Kamerleden, echter met een negatief resultaat zoals 4 maanden nadien bleek uit een toegestuurde mail, Soit. Aan mijn schrijven heeft t niet gelegen, waarschijnlijk het ontbreken van politiek bestuurlijke ervaring maar zonder opgaaf van reden blijft dat altijd gissen.

Voorts kwamen de verkiezingen in zicht en na de zomer ontstonden bij diverse politieke partijen al wat campagneperikelen. Ik heb u in dit licht op 14 september 2016 persoonlijk een brief geschreven waaruit ik het laatste gedeelte (ongeveer een derde van de totale brief) wil weergeven;

Ik schrijf u deze brief als noodkreet. Er MOET hier in Nederland iets veranderen, het gif van fout links en islam gedachtengoed als indoctrinatie is reeds alom in de komende generatie aanwezig, zij worden en zijn al zo vergiftigd via bv de media MSM of opleidingsinstituten waar foute leugens en beelden worden voorgeschoteld. De kinderen worden in hun onschuld en onwetendheid volgestopt met gedachten die zich onherroepelijk spoedig op hen zullen wreken. Een touw om de nek dat steeds strakker wordt aangetrokken. Het is aan ONS om de komende generatie daarvoor te behoeden.

We need more EXPOSURE !!

Hierbij wil ik zeker u ook wat punten van kritiek geven, opbouwende kritiek!

U heeft geweldige toespraken gehouden die inhoudelijk veel en goede informatie geven met betrekking tot islamisering en vooral ook de implicaties en gevaren ervan. In Amerika, Dresden en Malmö bijvoorbeeld. In het Duits of Engels. En natuurlijk is het goed om in verbinding te staan met zusterpartijen elders. Dergelijke toespraken mis ik in Nederland, gewoon in het Nederlands zodat het voor IEDER toegankelijk is. Niet iedereen spreekt tenslotte een buitenlandse taal.

Het is nu tijd voor de PVV om in Nederland “herrie” te maken, overal en altijd. Met herrie in deze context bedoel ik het voortdurend bij elke gelegenheid het PVV geluid uitdragen met inhoudelijke argumenten en onderbouwing. Niet alleen maar wekelijks een aantal one-liners op Twitter of een enkele reactie op gebeurtenissen. U volgt daar nul mensen… Waarom? Ik mis interactie met uw achterban. Ik zie ook zelden andere mensen van uw partij een podium pakken, deze hebben iets meer interactie op Twitter. Naar mijn idee moeten ALLE kanalen NU ten volle benut gaan worden zoals social media maar ook youtube met vervolgens tweets om erop te attenderen wanneer er goede speeches online staan, schreeuw schreeuw schreeuw!! Overal en altijd, delegeer ook naar andere partijleden, stuur ze het land in en kondig het aan op social media, trek ten strijde… zogezegd.

Ook PR materiaal, posters, stickers whatever, stel het gratis ter beschikking aan uw achterban. Mobiliseer mensen en vertel duidelijk wat de gevaren zijn van de islam door ook telkens te verwijzen naar hun koran boek door er teksten uit aan te halen die betrekking hebben op wat u uw achterban vertelt, onderbouw uw statements met de islamitische teksten. Koppel dit aan het feit dat verandering bij wet ook lastig is onder het juk van de EU door gebondenheid middels allerlei regels en contracten etc… Geef ook heel duidelijk weer waar bij de PVV de positieve punten zitten in dit licht ten opzichte van de nieuwe afgesplitste partij VNL. Maak de PVV NU GROOT door a la Donald Trump campagne te voeren. Zorg voor “verstoring” in de gedachte van de samenleving.

Het A4 program, GEWELDIG, wie durft dat van de andere partijen? Maar ga het duiden en onderbouwen. Laat er ook posters van drukken en verspreid, stel ter beschikking! Maak meer kabaal.

Ga vol in de aanval op Kuzu en leg zijn gevaar voor ONS land uit door uit te leggen dat de man bezig is met civiele jihad door infiltratie. En dat dat ook geldt voor andere mohammedanen als Marcouche, Aboutaleb, Arib etc… Uiteindelijk wanneer de islam de overhand krijgt, keren zij zich tegen ons !! ZEG HET GEWOON en onderbouw het vanuit kennis zoals Jansen dit geweldig kon. Islam geeft zoveel handvatten voor uw campagne, heer de Graaf van uw partij moet daar toch ook afdoende kennis over hebben?

VELE mensen zullen bereid blijken de straat op te gaan maar er dient wel constant iemand de leiding te nemen, wie kan dat beter dan “HUN” partij… de PVV!!! Zelf ben ik bereid voor de PVV me in te zetten, zelfs tegen reiskosten en verder om niet, in den Haag. Ik heb in december jl. niet voor niets gereageerd, de brief (mail) moet nog ergens in uw bezit zijn.

We need more EXPOSURE !! Het geluid is nog veel te soft.

Ik hoop op een spoedige reactie uwerzijds.

Tot zover het laatste gedeelte van mijn brief aan u. Helaas mocht ik tot op de dag van vandaag nog niets vernemen.

Betrokkenheid

In een eerder gedeelte van bovenstaande brief had ik u verteld over een bijeenkomst van Pegida waar ik de door mijzelf ontworpen (en laten drukken) stickers tegen de islam om niet heb uitgedeeld. Ze vonden gretig aftrek. Even terzijde mag u gerust weten dat er van mij uit honderden eurootjes in zaten hoewel ik geen inkomen heb (door een stapel stenen waarin ik woon eigendom is en ik geen Ibrahim heet en ook niet uit Somalië kom.)

Nadien heb ik op een achttal Social Media platforms de stickers tegen kostprijs gepromoot. Gelukkig bleef deze actie niet onopgemerkt door diverse sites en zij vielen mij bij door mede-promotie waarvoor ik ze zeer erkentelijk ben.

Hoe dan ook, ik zit vol idealisme en daar kwam deze actie ook uit voort. Zeker geen verdienmodel. Nu heb ik diverse gesprekken gevoerd met deze mensen van Pegida waaronder de voorman Edwin Wageveld, stuk voor stuk realisten die hetzelfde voorstaan als u. Toch heeft u nimmer deze club ondersteund in welke vorm dan ook. Zij dragen, evenals u, het anti-islam en anti-EU geluid uit. Wellicht wilt u zich er niet mee associëren? Als dat zo is dan wil ik u vragen; “Wat is dan de reden?” Triest om te constateren dat er in Breda destijds (juni 2016) maar een 100-tal betogers waren. Wel een enorme hoeveelheid blauw te voet en te paard, als ook ME-eenheden, wat een kosten voor de gemeenschap. Het bleek zeer nodig gezien het Antifa geweld aldaar aanwezig.

Weet u wat ik vreemd vind heer Wilders? Dat u dergelijke partijen niet verenigt, niet insluit door uw support uit te spreken. “Kom in verzet” is exact wat deze mensen doen, en erg dapper. Nee, u heeft hen nooit bezocht op een demonstratie ondanks dezelfde gedachtenlijn. U ambieert wel een internationaal podium door in Dresden op te draven als spreker op een bijeenkomst van Pegida Duitsland. Is dat uw achterban?

Je moerstaal

Ook reist u af naar Australië als spreker voor een internationaal podium geboden door de anti-islamitische Australian Liberty Alliance (ALA). Ook de toespraken in de USA of in Scandinavië, daar waar speeches, interviews op youtube te vinden zijn is alles in het Engels (of Duits) en praktisch alles is zonder ondertiteling. Nu is dat voor velen geen probleem daar zij betreffende taal voldoende beheersen. Geldt dit voor heel uw achterban? Ik denk zeker van niet. Wanneer u pretendeert voor NEDERLAND te strijden, zorg dan zelf ook voor toespraken in het NEDERLANDS, ONZE taal die voor IEDEREEN die met u sympathiseert en op u wil stemmen begrijpelijk is.

Zelf verricht ik vertaalwerk voor Bill Warner maar om nu ook nog al uw speeches te vertalen? Uw eerste plicht richting uw NEDERLANDSE kiezer lijkt mij. Of het nu gaat om interviews bij BBC-hardtalk of Ezra Levant van de Rebel, zorg voor ondertiteling wanneer u de NEDERLANDERS maximaal wil bereiken. Maar misschien zie ik het verkeerd?

Uitleg, onderbouwing en kennis

Dan een punt over het overbrengen van de boodschap. U draagt uw boodschap kraakhelder uit. Hetgeen u wilt bewerkstelligen en de reden waarom u dat wilt doen. Daarbij noemt u de gevaren die ons bedreigen vanuit de islam. U spreekt over inperking van vrijheden, vervolging van christenen en joden, bedreiging van homo’s, kindhuwelijken enzovoorts. Allemaal valide punten en voor velen die iets van de islam weten begrijpelijk. Hierbij blijft het.

Géén onderbouwing van deze punten vanuit de islamitische literatuur. En daar zit nu juist de echte kracht, de argumenten weer te geven met onderbouwing door aanhaling van teksten uit diezelfde verderfelijke literatuur van deze ideologie om daarmee het gelijk aan te tonen van de incompatibiliteit met ONZE Westerse samenleving. Nu kan ik vele namen gaan noemen die u als voorbeeld kunt hanteren maar zal dan altijd anderen tekort doen. Maar kijkt u eens naar een Robert Spencer of David Wood. Zij dragen feitelijk dezelfde boodschap uit maar ondervinden minder agressie door onderbouwing vanuit de islamitische literatuur. De moslim kan maar lastig de eigen koranteksten weerspreken nietwaar?

Ook heb ik eerder in artikelen geschreven dat Kennis van de ware aard van de islam tevens de grootste vijand is van de islam. En precies die vijand moet richting uw achterban, inhoudelijke kennis. Noem de surahs bij naam en reciteer ze als onderdeel van uw betogen. Gooi er een surah 4:34 in wanneer het gaat om vrouwenonderdrukking binnen de islam, om maar een voorbeeld te noemen.

Verkiezingscampagne

Terug naar de eerdere brief. Terug naar de verkiezingscampagne. Is er überhaupt sprake geweest van een verkiezingscampagne? U bent vrijwel onzichtbaar geweest, een paar bezoekjes her en der. Goed, er was op zeker moment een veiligheidsissue gaande waardoor u een aantal dagen low-profile bent geweest. Maar is er sprake geweest van enige manifestatie waarbij u mensen in grote getale hebt gemobiliseerd? Bijeenkomsten die impact hadden? Massale toestroom op een groot evenement die minuten MSM prime time opslokten? Zeg maar “Exposure” waarover nog dagen werd gesproken?

Bent u zichtbaar geweest voor mensen die uw verkiezingspotentieel waren? NEE, het is een flauw uitdragen van 140 tekens geweest met tussendoor wat meme’s op twitter. Nu is dat een mooi medium maar ik heb u in mijn schrijven van september wat zaken voorgelegd zoals te lezen hierboven in de brief. Dit was de tijd geweest. Toen had het moeten gebeuren. Toen had de PVV moeten excelleren. Promo-materiaal? Ik heb het niet kunnen bemachtigen. Nederland had VOL moeten hangen. Overal hadden hordes mensen met flyers moeten rondtrekken.

Podia, Social Media

U had moeten kiezen voor de NEDERLANDSE podia, zelfs de foute als Pauw of DWDD. U bent toch weerbaar genoeg? U weet toch waar u het over heeft? Nee, de hele aanloop naar de verkiezingen was een rampzalige vertoning. De elite heeft op dat punt zelfs gelijk wanneer zij het hebben over twitteren vanaf de zijlijn. Het had èn èn èn moeten zijn. Overigens, het overgrote deel van uw NEDERLANDSE achterban bevindt zich waarschijnlijk niet op twitter en zullen hooguit een kort berichtje in het “linkse” NPO journaal horen, wanneer de NPO dat noemenswaardig vindt…

Kansen

En die mocro’s als lek in de beveiliging had u direct moeten aangrijpen door uitgebreid te etaleren over de civiele jihad, de infiltratie in allerlei organen gekoppeld aan issues over veiligheid en tevens was hier een prachtige gelegenheid om te spreken over het islamitische fenomeen Taqiyya en ook over integratie in het licht van de islam. Maar dat is allemaal niet gebeurd. U had alle kanalen via krant, tv, Social Media en gewoon “live” moeten benutten. Het is niet gebeurd. De afgelopen verkiezingscampagne had het “momentum” moeten zijn. Het is niet gebeurd.

Initiatieven, support

Aangezien een reactie van u op mijn brief in september uitbleef, als ook promo-materiaal, heb ik zelf uiteindelijk uit wanhoop PVV stickers ontworpen eind november en laten drukken in een oplage van 20.000 stuks. Ja, ik moest er zelfs geld voor lenen van familie maar ja, wanhoop en idealisme dreven mij. Het moest NU gebeuren. Het promoten is door diverse sites handen en voeten gegeven via ads en een “kerst” artikel van mijn hand. Natuurlijk heeft deze sticker (wederom tegen kostprijs) met een goede boodschap over islam, grenzen en soevereiniteit ook veelvuldig Social Media doorkruisd. Evenzo vaak tweets met UW twitter-handle erin. Hoe een kleine moeite had het geweest voor u om die tweets even een RT-schop te geven? Een schop naar 800k+ volgers? Maar nee, niets, werkelijk niets van uw hand richting achterban die met al dit soort initiatieven gevolg tracht te geven aan het “Kom in verzet” adagium van u. Jammer ook want ja, er zijn er nog 16.500 over. Ik leg u nogmaals de vragen voor; Wat verstaat u onder

• “Kom in verzet?”
  • “Kom op iedereen, laat van u horen?”
  • “Nederland, word alsjeblieft wakker?!”
  • “Het is tijd dat ‘we’ massaal laten horen dat ‘we’ het niet langer pikken?!”
  • “We moeten ons land weer terugveroveren?”

Ach, misschien zie ik het wederom verkeerd.

Geld, partijstructuur en reflectie

Nu heb ik links en rechts vernomen dat geld een mogelijk probleem is binnen de PVV. Dat er geen stromen zijn vanuit de overheid vanwege uw partijstructuur. Ik kan daar vreselijk kort over gaan door u te zeggen; “Verander dit dan” Want wat is nu het einddoel? De kern van uw programma mag ik hopen. Echter niets van wat ik tot nu toe beschreven heb wijst ook maar in die richting, eerder lijkt het u een prettig gevoel te geven telkenmale gekieteld te worden vanuit de (buitenlandse) media en vanuit het spreken op buitenlandse podia. Ik vind het dan weer net te ver gaan om te spreken van “zelfverheerlijking”… Enfin, denkt u er eens over na want ook hier geldt dat ik het wellicht verkeerd zie. En een veer in je reet, daar is niets mis mee, dat heeft ieder op z’n tijd nodig en het enthousiasmeert mensen om met nog meer gedrevenheid voort te gaan.

Kennis in debat

Al met al ben ik de mening toegedaan dat er een vreselijk armetierige invulling is gegeven aan de verkiezingscampagne. Ik heb natuurlijk geen idee of u een (juiste) campagnestrateeg heeft, maar indien wel, dan heeft deze volledig verstek laten gaan. Uw toespraken dienen naar een nieuw level verheven te worden qua inhoud om de juiste kennis over de ware aard van de islam kenbaar te maken aan uw achterban. Daarmee doel ik klip en klaar de koppeling naar de islamitische literatuur.

Natuurlijk is het zaak goed beslagen ten ijs te komen. In het einddebat met de heer Segers van CU over de islamisering in Nederland sloeg u overigens zelf de plank volledig mis door te zeggen dat Jezus binnen de islam niet bestaat. Wel degelijk, maar dan een heilige profeet in de lijn van profeten als Mozes. Hiermee haalt u uw geloofwaardigheid richting moslimgemeenschap onderuit, maar dat hoef ik u niet verder uit te leggen.

Verkiezingen

Evengoed ben ik de PVV trouw gebleven op 15 maart jl. en heb vakje 6 van uw partijgenoot de heer Bosma rood gekleurd in de ijdele hoop dat dit de laatste mogelijkheid was tot DE ommekeer in Nederland. Zo een deceptie is mij ten deel gevallen, een gevoel derhalve van waaruit ik deze brief tot u richt.

Alternatief

Wat een heerlijkheid de heren Baudet en Hiddema te horen spreken, glashelder, niet opgefokt, zichzelf onder controle en zonder zenuwachtig trommelend met de vingers op het spreekgestoelte als zouden ze als puber een eerste lezing of spreekbeurt moeten houden, dit geldt zeker ook voor een aantal partijgenoten van u zoals heer Bosma, heer de Graaf en heer Beertema. Ik word er blij van dat de Kamer verrijkt is met deze FvD componenten, een aanwinst. Een tweetal geweldige redenaars met een enorme dosis welbespraaktheid. Zo vlak voor de deadline van 15 maart heb ik 2 verschillende stemwijzers ingevuld en beiden gaven aan dat Forum voor Democratie voor mij de beste keus was. Ik heb vreselijk in dubio gestaan maar toch de PVV nog een kans gegeven.

Waarom? Simpelweg vanwege het hoofdpunt, de islam. Een briefwisseling met FvD staat daaromtrent nog open omdat ik werkelijk geen idee heb over hun inhoudelijke kennis ervan.

Inhoud, invulling

Hiermee wil ik stellen, zo dat niet al uit het voorgaande spreekt, dat ik volledig achter de standpunten van de PVV sta. Dat is niet de twijfel die zich van mij meester maakt. De vertwijfeling die zich heeft gevormd, stoelt op de manier van het uitdragen en onderbouwen van de standpunten, de vertaling en juiste uiteenzetting van deze standpunten naar de NEDERLANDSE achterban en de wil van de PVV tot bundeling van krachten in de samenleving van die mensen en groeperingen die eenzelfde wens hebben daar waar het gaat om NEDERLAND.

Ook als het gaat om burgerinitiatieven zoals ik beschreef of een groep dappere mensen als Pegida die support verdient. Het draait niet om u heer Wilders maar om het belangrijkste beoogde doel van de-islamisering, via welke kanalen dan ook.

Voorvechters

Sites als Fenixx.org Zeepertje.com of van EjBron en De nieuwe realist van Joost Niemoller, dragen allen zeer bij in het onder andere weerspiegelen van het wereldwijde verderf van de islam èn het aan de kaak stellen van het censureren van islam criticasters op internet middels talloze publicaties van nieuwsrubrieken en artikelen op dit gebied, het helder benoemen van de gevaren van islamisering, ook hier zou van u uit “promotie en support” gepast zijn in het licht van de eerstgenoemde vragen bovenaan deze brief. Maak gebruik heer Wilders van dergelijke mensen die een vergaande kennis bezitten.

Het A4 PVV-verkiezingsprogram had ik zelf al daags van verschijning ingekort tot het volgende;

1. De-islamiseren van ONZE NEDERLANDSE samenleving.
  2. NEXIT met bijbehorende soevereiniteit over eigen grenzen.
  3. Bindende referenda.

Dat is mij vooralsnog genoeg.

Antwoorden, daden

Maar vooraleer wil ik eerst antwoorden en daden. Antwoorden en daden van uw kant. Zien dat u zich ook daadwerkelijk opstelt als leider (zo u dat wilt zijn) want iemand zal er nodig zijn om de mensen op de juiste manier de ogen te openen en te mobiliseren. Eerst dan en alleen dan zal er iets veranderen en krijgt uw credo “Kom in verzet” enige body. Het blijft en blijkt voor mij tot nu toe nog een holle frase.

Afsluiting

En ja, dan was daar enige tijd terug de oproep van de PVV voor raadsleden bij de komende gemeenteraadsverkiezingen in 2018. U begrijpt… eerst daden, grote daden, HIER in NEDERLAND. U, als eenling maakt ook niets klaar.

Iedereen met een beetje intellect zal na het lezen van dit schrijven ongetwijfeld instemmen met veel punten. Toch zal twitter waarschijnlijk over mij heen gaan vallen. Aan deze mensen vraag ik dan ook graag hun zienswijze of alternatieven.

Ik hoop op een spoedige reactie uwerzijds.
Gegroet, Zeepertje

Ps. U, heer Wilders, heeft reeds drie maal een schrijven van mij gehad in het afgelopen jaar dus kunt u door deze alias heen “lezen”

Also published on Zeepertje.com

🗣 Your gateway to worldwide news in multiple languages with over 500 ALWAYS up-to-date links…

🗞The world at your feet through this DAILY newswire👌 within ONE key stroke👇

Doe mee met 928 andere volgers

De redactie van deze site modereert niet de reacties op voorhand, opdat u openlijk en direct met elkaar kunt discussiëren. U bent zelf verantwoordelijk voor wat u schrijft in het reactieveld. Het recht om de wet te overtreden, het oproepen tot moord, doodsverwensingen en dergelijke, is echter voorbehouden aan de redactie. Als we dan toch voor de rechter moeten verschijnen, staan we daar liever zelf dan dat we gedwongen worden uw e-mail-adres en IP-nummer af te geven onder bedreiging van overheidsgeweld. Dus houd je een beetje in of wees creatief.

About Zeepertje (1531 Articles)
When you're scared of jumping, you'll never get anywhere... I'm a Kafir, a crusader against the most evil ideology islam. I have in depth knowledge and that's the reason I resist and reject islam, I will bash and smash it, in every possible way at every possible moment to every possible person. I gather and therefore expose all news on islam or islam-related news on the 2017 initiated site ZEEPERTJE.COM Please join and feel free to react. Fight islam for it's the evil of our time, evil trying to dominate and kill democracy, kill all freedom of speech and freedom of religion... Islam means annihilation of all that is non-islamic, AND the proces of islamization is, together with the promotion of the leftist "progressive" behaviour (like transgender /multiculti /mass-migration /interrace-marriage promotion and therefore destruction of Western (family) values) the blower on the machine called Zionism. The total submission/destruction of the Goyim/Kafir so Human Kind! Just always remember this!

41 Comments on Open brief aan heer Geert Wilders

1. Duchesne // april 26, 2017 om 21:02 //

…ik heb wel eens gedacht dat de PVV het vangnet was voor policor Nederland, door het vlak rechts te vullen en zodoende anderen daarmee overbodig ennkansloos te maken….net als het wijzigen van de kieswet tot een kansloos geheel voor alles nieuw en fris….net als Geen Stijl in mijn optiek op journalistiek vlak hetzelfde doel dient…zolang de baby een speen of tiet krijgt zal het geen vast voedsel kauwen…

…net als DSM, Mercedes en een groot aantal “Europeese” multinationals eigendom zijn van de Saoedi’s, Kuwait en consorten….een toevluchtsoord qua comissiariaten en andere vormen van financieel welvaren…..mits via de eigen kanalen het belang van de broodheren maar nooit word geschonden….enkel nationalisering helpt daar nog tegen…..of een natuurramp van ongekende grootte…

…het is maar een gedachte…

Liked by 4 people

2. In aanvulling op bovenstaande aspecten. De PVV heeft de manipulatieve greep met social network profiling en media PVV demonisering van en door de RTL NPO maar ook GfK, Bertelsman Stiftung (RTL, Bol.com) Clinton Deep State CIA, AIVD van Plasterk etc. op de steeds groeiende, vals geinformeerde zwevende kiezer ernstig verkeerd ingeschat. Maar de ernst waar Nederland tov islamizering en Europese dictatuur nu in verkeert eist dat de PVV alle steun verdient.

Liked by 2 people

3. Goed gezegd, maar wat mij betreft mag het wel wat kordater.
    Op z’n Fries gezegd – in de lijn van Hiddema:
    De wierheit hat in skel lûd. (ware woorden komen boven de omgevingsruis uit)
    Islam moet ontmaskerd worden. Simpele zaak toch?

Liked by 2 people

4. Dit is tink ik wat soad minsken tinke mar net hardop sizze…

5. En wat voor belichaming heeft dat met welke resultaten de komende 4 jaar???
    Nee, met een dergelijke campagne blijf je miskleunen met holle woorden als “KomInVerzet”, dat moet daadwerkelijk handen en voeten krijgen. Dat schort eraan.

Liked by 1 persoon

6. Aan ons en ook aan mij ligt het niet.
    Gelukkig kan ik nog steeds alles op mijn Facebook site plaatsen, zelfs de meest gruwelijke onthoofdingsfoto´s zijn nooit geweerd en ook mijn comments op bepaalde artikelen die ik plaats niet. Alles kan ik gewoon plaatsen in tegenstelling wat ik van andere hoor, prijs ik mij tot nu toe gelukkig.
    Zoveel mogelijk plaatsen en overnemen van artikelen uit D.J.Bron, Feenix, Fubar, Zepertje, Joost, ik plaats ze zo vaak mogelijk in het openbaar en laat ze delen.
    Ik heb maar 24 volgers, maar deze mensen delen onze berichten weer op hun site´s en dat vind ik veel belangrijker dan dat je er 100.000 hebt die alleen scrollen en wat lezen en verder niets.
    Ik heb vijf volgers in Amerika, twee in Duitsland, een in Frankrijk, drie in Spanje en de rest in Nederland. De Engelstalige berichten van Fubar en Feenix plaats ik zo wie zo voor het delen in Amerika.
    Ik weet het, ik ben maar een heel klein radartje in het grote geheel, dat wilde ik hier even zeggen.

Liked by 4 people

7. Zeepertje, geweldig geschreven en dat is precies wat mij ook dwars zit. Ook het punt dat al was Wilders een van de eerste na Pim Fortuyn hij nog steeds met de zelfde oneliners komt, dat moet veel directer en dieper en begrijpelijker gemaakt worden. Ook het feit dat hij een oneman partij is en geen kritiek dult van medewerkers is denk ik niet juist omdat je juist mensen moet verenigen en de een is goed in spreken en de ander komt daadkrachtig over en weer een ander is goed in organiseren, eendracht maakt macht en ja als ik Thierry Baudet hoor spreken dan geniet ik ook. Mijn twijfel was ook daar, maar ondanks de prognose van FvD heb ik toch ook Widers gestemd omdat hij zou kunnen winnen. Maar eerlijk gezegd heb ik ook een beetje spijt want als alle PVV stemmers op Baudet gestemd hadden dan hadden we een winnaar gehad. Maar goed in een artikel dat ik gelezen had zei een zekere proffesor dat het dit keer nog niet ging lukken maar de volgende verkiezingen wel. Het is natuurlijk wel zo dat we nog niet zo’n goeie partij als Thierry Baudet gehad hebben dus moest je kiezen uit meer van het zelfde. Ook denk ik dat er zo langzaam aan steeds meer geluiden komen van verzet over asielzoekers die hier de boel komen opvreten en van de verordeningen van Brussel worden mensen ook doodziek. Het is alleen wel te hopen dat het over vier jaar niet te laat is, over het algemeen duurt het even voor dat mensen zich aanpassen en durven aan te sluiten want ze worden door de media monddood gemaakt en zijn bang uitgesloten of verketterd te worden.
    Pjerry.

Liked by 4 people

8. FvD moet wellicht nog bijgespijkerd worden op topic islam…

Liked by 2 people

9. “Goede ! “Duidelijke ! “Recht uit mijn “hart “gegrepen brief !! {een debat äfzeggen omdat je broer bepaalde “zaken”besproken heeft met de omroep , die het debat üit ging “zenden ? “Het “belang om de ïdeên “waar de PVV voor “staat”te verwoorden in een debat “lijkt mij “belangrijker dat een “familie probleem ! “Vêlen zijn daardoor teleurgesteld ! Ïk zeker ! “Heimwee naar “Fortuyn !!

Liked by 3 people

10. Er zijn zoveel meer mensen die anderen van een juist repliek kunnen dienen, gewoon, een doorwrocht verhaal dat steek houdt en waar geen speld tussen te krijgen is. Jammerlijk bij heer Wilders blijft het bij one-liners (die op zich zeker waar zijn) zonder de eronderliggende basis vanuit die verderfelijke koran.

11. Duchesne // april 26, 2017 om 23:18 //

#kominverzet……als ik met hooivork en fakkel naar Den Haag moet optrekken vanaf Blerick dan prima, maar ik vrees dat ik onderweg geenngesprekspartners heb en bij aankomst op het binnenhof een kogel krijg en een ritje met de taxi met kussens tegen de wanden en met de mannen in wit die enkel grijnzen…

Welk verzet PVV? allemaal ziek melden iedere dinsdag tot de PVV wel word betrokken bij regerings onderhandelingen? Ik vrees dat het zo wel goed is voor velen, de buit is weer binnen voor 4 jaar en daarna is er een wachtgeldregeling van 7 jaar en het pensioen zal ook prima geregeld zijn….en daar kom je niet tegen in verzet……toch?

Liked by 1 persoon

12. Ook ik heb meerdere vragen gesteld en ideeën geopperd naar de PVV, maar nog nooit antwoord gekregen. De verkiezingsuitslag was voor mij een grote domper en Face Book stond vol met meldingen over onrechtmatigheden die zijn geconstateerd, maar PVV liet niets van zich horen. Duizenden stembiljetten zijn verdwenen en duizenden stembiljetten zijn ongeldig verklaard, duizenden volmachtstemmen zijn er ingediend door mensen die niet eens zelf mochten stemmen, niets daarvan is gecontroleerd en de PVV die heeft dit gewoon maar geaccepteerd. Het lijkt er wel op of de PVV het zo wel goed vind, geen regeringsverantwoordelijkheid, alleen maar schoppen tegen de regering. Ondanks alles heb ik toch weer op de PVV gestemd, maar had ik dit geweten dan had ik beter Baudet kunnen steunen. PVV doe er iets aan anders kon het over 4 jaar wel eens desastreus aflopen met de PVV, als wij al niet in een oorlog met de Islamieten zitten.

13. Tijl Uylenspiegel // april 27, 2017 om 00:08 //

Ik moet bekennen dat ik nogal kritisch begon met lezen van deze open brief, ik had zoiets van; de PVV krijgt al genoeg gezeik over zich heen, laten we daar als achterban niet aan mee gaan doen. Naarmate ik verder kwam met lezen drong echter tot me door dat ik deze kritiek zelf ook heb en deel. Met name tijdens de verkiezingscampagne vroeg ik me vaak vertwijfeld af waar Wilders, waar de PVV bleef, helaas ze waren afwezig en bleven ook afwezig, reden ook waarom de PVV niet de grootste partij is geworden daar ben ik stellig van overtuigd. Janmaat kwam tot de middellijn, Fortuyn tot aan het strafschopgebied en Wilders blijft maar hangen en weigert een schot op doel te maken en dat terwijl de achterin figuren als Pechtold en Buma een verdediging als gatenkaas hebben en doelman Rutte nog niet in staat is een plastic bal met een doorsnee van een meter tegen te houden.
    Ook ik ben er weleens ingetrapt om een mail te sturen maar heb daar nimmer antwoord op mogen krijgen, sterker nog ik denk dat de hele mailbox ongelezen de prullenmand in geflikkerd wordt. Aan een kant is het wel te begrijpen, ik denk dat de mailbox dagelijks uitpuilt, aan de andere kant; stel dan geen mailbox open! Dan is het een fopspeen.
    Ik moet dus bekennen dat ik de kritiek deel, het zou anders moeten, het zou ook makkelijk anders kunnen, de vraag is of het ook gaat gebeuren.
    Wat ik gestemd heb? Fleur Agema!
    FvD? Dat is nog veel te vroeg, hij heeft nog nauwelijks iets dat op een achterban lijkt, hij heeft geen kandidaten beschikbaar, de PVV ligt mijlen op hem voor en juist nu alle tekenen er waren dat de PVV het grootste zou kunnen worden werden er stemmen afgesnoept.
    En wat kritiek betreft, waarom heeft de PVV manifestatie op de Koekamp nooit een vervolg gekregen? Waarom daar geen jaarlijks terugkerend feest van maken? Financiële problemen? Eén oproep zou genoeg geld opbrengen om tientallen van die manifestaties te houden, daar ben ik van overtuigd.

14. Tijl Uylenspiegel // april 27, 2017 om 00:36 //

Een zinnetje zit mij dwars;
    “RT eigen tweet “Collega Gidi Markuszower loopt over naar SP”
    Is dat waar?

15. De tweet was iets langer Tuyl, is afgekapt. Dat was een grapje in de TK, die man informeerde even bij de SP en kwam toen weer terug naar z’n plaats gelopen, niet gezien?
    Was niets aan de hand…

16. Ik heb het niet zo op met politici en vermijd het liefst elk contact met die gapendraaiers. Maar ik heb in het verleden regelmatig op de verjaardag van Geert een rommelig meeltje naar de PVV gestuurd om hem te feliciteren. Waarop altijd een bedankmeeltje van Geert terugkwam. En serieus, deze keer verzin ik het niet.
    Misschien is de approach van jullie verkeerd. Je moet eerst vrienden maken voordat je gaat klagen.

Liked by 1 persoon

17. Heb nog nooit een “klaag” mail naar m gestuurd, altijd hart onder de riem…

Liked by 2 people

18. Misschien mag die je gewoonweg niet, en mij wel. Dat kan ook. Ik heb nou eenmaal het talent om goed contact te maken met mensen.

Liked by 1 persoon

19. Wat zou het mooi zijn wanneer Geert Wilders hier nu eens on topic zou reageren. Gaat niet gebeuren helaas. Heb overigens zelf weer op Fleur Agema gestemd met afstand de beste politica die der in Den Haag rond loopt/

Liked by 2 people

20. Ik heb niet gestemd. Ook niet op Geert. Nog nooit van mijn leven gestemd. En terugkijkend in het verleden en dit artikel lezend kan ik alleen maar concluderen dat ik daar verstandig aan heb gedaan en de slimste van jullie allemaal ben. Stemsukkels.

21. Ik ben fan van Martin en Machiel

22. ja, niet stemmen, niet mauwen zal ik maar zeggen…

23. What we got here is failure to communicate.
    Some men you just can’t reach…
    So, you get what we had here last week, which is the way he wants it!
    Well, he gets it!
    N’ I don’t like it any more than you men.

24. N.E. Derlander // april 27, 2017 om 02:15 //

Als PVV stemmer van het eerste uur, ben ik ook behoorlijk teleurgesteld. Vroeger kreeg ik heel soms een reactie op mijn e-mails van enkele PVV leden, maar sinds een klein jaar (na een verschil van mening over Schiphol) niet meer. Dus wat Zeepertje in zijn of haar open brief uitstekend verwoord, komt voor een groot deel overeen met mijn gevoelens en teleurstelling over (het uitblijven van) bepaalde gedragingen van de vorige 11 Tweede Kamerleden van de PVV (mw. Klever vormde met haar reacties op mijn e-mails een positieve uitzondering).

Ik heb 15 maart 2017 op de PVV gestemd, maar volg vanuit mijn teleurstelling nu ook met belangstelling het FvD (van wie ik steeds binnen 15 minuten een reactie krijg op mijn e-mails).

25. Ik heb nog een mail openstaan, was doorgestuurd, stond op verkeerde server?!? Ik wacht op info van FvD…

26. Het kan ook gewoonweg zijn dat Geert geen zin heeft om te reageren. Dat gebeurt mij ook regelmatig in de redactiemail. Beetje moe van al het gezeur en trek om te neuken.

27. Hij heeft, los van een verdwaalde selfie van een fan tijdens een blitz-bezoekje, in het geheel geen binding met z’n electoraat, zie de lijst van 4 dagen tweets… Alleen aanspreekbaar wanneer veel media aanwezig en hij prominent op de kaart gezet wordt.

Liked by 1 persoon

28. Zal wel. En hoe voelt het?
    Ga je je de volgende keer weer is op de zoveelste mislukking stemmen? Poesiemauw kom is gauw?

29. Nou, het is niet te hopen maar in principe zijn de komende verkiezingen nog 4 jaar weg hè…

30. De klacht dat Geert niet reageert is wijdverbreid en al jaren.

Het kan prima zijn dat hij daar redenen voor heeft, maar het is een kleine moeite om een secretaresse aan te stellen om daar zorg voor te dragen. Alleen al uit beleefdheid naar je achterban toe.

Ik communiceer wel eens wat met Martin Bosma via twitter, ik zal daar verder niet over uitweiden want dat is prive, maar toen ik uitgenodigd was voor de presentatie van ‘Minderheid in eigen land’ verliep het mail-contact vervolgens via zijn kamermedewerker, Floris Zonneveld meen ik uit mijn hoofd, die me netjes beterschap wenste toen ik afzegde wegens wat gebroken ribben. Het is dus prima mogelijk iemand anders te laten reageren.

Toen ik later wel bij het interview van Martin met Steve Hofmeyer was kwam ik Floris tegen en die herinnerde zich gelijk mijn naam (en ik heb geen heel bijzondere opvallende naam dat die blijft hangen) en de mailwisseling.

Met Machiel de Graaf wissel ik heel soms eens een woordje, maar die zit ook veel minder op twitter. Het scheelt denk ik dat ik beide eens ben tegengekomen, bij de begrafenis van Hans Jansen, en dat ik dus niet langer anoniem voor ze was en er een gezicht aan me vast zit, en twee armen en twee benen en een mond waar woorden uitkomen.

Ik weet ook dat Fenixx en E.J. Bron wel gelezen wordt door hen en in ieder geval nog een aantal andere kamerleden.

Dit is één reactie, over communicatie, en die zal voor de meeste mensen slechter uitpakken dan voor mij.

Ik heb er nog wel een paar meer. En dit stuk is noodzakelijk, want stilstand is achteruitgang, en de achteruitgang heeft bij de PVV zelfs al ingezet: 2010 – 24 zetels, 2017 – 20 zetels. Dát is om te janken. Je zou er de hoop van opgeven, dit land een dikke vinger geven, en al je tijd alleen nog besteden aan de voorbereiding op je emigratie. Dat we dat niet doen, betekent dat we beter verwachten van de PVV.

Liked by 1 persoon

31. Wanner breekt eindelijk is het besef door dat je alleen maar je hond kan vertrouwen?

32. Hoe dan ook, mijn verhaal van nu is niet anders dan te lezen in het gedeelte van de brief van 14 september vóór de verkiezingen (bovenin weergegeven)

33. Je hond wordt doodgemaakt als islam het voor het zeggen krijgt.

34. Misschien besef je het niet, rommel.

Er bestaat niet zoiets als niet stemmen.
    Er zijn geen lege zetels in de kamer.
    Jij hebt VVD, D66, CDA, GL, CU en PvdA gestemd.

Volgende keer weer ?

Liked by 1 persoon

35. ha, vooral als hij zwart is…die Mohammed was eigenlijk een racist pur sang 👺 en nog n paar “dingetjes”

36. Al moet ik op mijn knietjes naar de stembus kruipen, altijd zal ik stemmen

37. Er zijn zat initiatieven geweest om niet-stemmers lege zetels te geven in de kamer.

Partijen die beloven hun zetel leeg te laten, bij elke verkiezing, ik ga ze niet allemaal opzoeken, dat kun je zelf ook, maar ook dan werkt dat alleen als je wel op komt dagen.

Stel je eens voor wat er gebeurt in de kamer als alle niet stemmers lege zetels opleveren. dan zijn er 30 lege zetels in de kamer. Ga dan nog maar eens een coalitie vormen zoals nu. Dat wordt een gezellig feestje 😉

Om de democratie te verslaan moet je wel hun eigen middelen tegen ze inzetten, de islam heeft het al begrepen.

Liked by 1 persoon

38. Wat een goede terzakedoende brief! Denk dat de meeste stemmers van pvv hetzelfde ervaren, ik ook. Als hij geen verbinding met pvv-electoraat en FvD zoekt, wordt het volgende keer dus het laatste. Helaas!

Liked by 1 persoon

39. Tot nu toe dan ook eigenlijk uitsluitend positieve reacties…

40. Republikein // april 28, 2017 om 13:35 //

Geweldig, wat een inzet, mijn steun verzekerd.
    Proficiat beste man.

2 Trackbacks / Pingbacks

1. Doe het niet Geert ! – Fenixx.org
  2. FvD of toch PVV? Rechts steeds meer verdeeld… – Zeepertje.com – Facts Fun & News on ISLAM, "The religion of peace"

Reageer ook

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding